Geboorteaangifte

 

  • Sinds 2015 kan u uw pasgeboren kind in het ziekenhuis zelf laten registreren. Vraag onze medewerkers van materniteit naar een afspraak. Dit is mogelijk op dinsdag en vrijdag van 09.00u tot 14.00u aan het algemeen onthaal (route 90).
  • U dient (beide) identiteitskaart(en) mee te brengen en een trouwboekje (voor getrouwde koppels) of een erkenning (voor samenwonenden).
  • Het document 'geboorteaangifte' ontvangt u op de materniteit tijdens uw verblijf, samen met uw afspraak.

  • U kan ook steeds aangifte doen op de burgerlijke stand van het districtshuis Deurne-Antwerpen. Dit ten laatste 15 dagen na de bevalling. Het kantoor is gevestigd aan het Maurice Dequeekerplein 1, 2100 Deurne. U dient hiervoor een afspraak te maken via www.antwerpen.be/afspraak of telefonisch via T 03 320 11 333.

 



Auteur: Lieve Dierickx
Laatste aanpassing: 23/06/2017