Contact
We helpen je graag verder. Toch niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met het algemeen onthaal of via info@azmonica.be.
Campus Antwerpen | Campus Deurne | Blancefloer |
T. 03 240 20 20 E. onthaal.antwerpen@azmonica.be | T. 03 320 50 00 E. onthaal.deurne@azmonica.be | T. 03 240 20 60 E. blancefloer@azmonica.be |
Als je een vraag hebt over een gemaakte afspraak, of je wilt deze annuleren, dan neem je best contact op met het secretariaat van de dienst waarbij je een afspraak hebt. Zij kunnen je het best van dienst zijn. Ook om een afspraak te maken, kan je hier terecht.
Ga naar Zorgaanbod > Medische diensten.
Als je een vraag hebt over een geplande opname in het ziekenhuis, kan je contact opnemen met onze dienst Opnameplanning.
- T. 03 320 50 08
- E. opnameplanning@azmonica.be
Misschien vind je een antwoord op je vraag op de pagina Betalingen en facturen >
Niet gevonden wat je zocht? Je kan de facturatiedienst bereiken op weekdagen tussen 9.00 en 13.00 uur.
- T. 03 240 27 25 (campus Antwerpen)
- T. 03 320 56 40 of 03 320 56 39 (campus Deurne)
- E. facturatie@azmonica.be
Wij doen ons uiterste best om alles vlot te laten verlopen, maar het kan altijd gebeuren dat er iets niet goed was. Ook dan vangen we je graag zo goed mogelijk op.
Bespreek klachten en problemen altijd eerst op de afdeling. Lost een gesprek het probleem niet op, dan kan je terecht bij onze ombudsdienst >
De ombudsdienst is via e-mail of telefonisch te bereiken van maandag tot donderdag tussen 08.30 en 16.30 uur
- T. 03 320 56 08
- E. ombudsdienst@azmonica.be