Ombudsdienst

Omdat we bij AZ Monica alles op alles zetten om jou kwaliteitsvolle zorg te bieden, horen we graag jouw mening.

Een klacht kan je het best onmiddellijk bespreken met de medewerker, arts of afdeling waar je niet tevreden over bent. Dit kan gaan over jouw behandeling of de zorg die je kreeg, maar ook over comfort, keuken, hygiëne en dergelijke.

Heb je een klacht? Bespreek het eerst op de afdeling!

Als dit gesprek je probleem niet oplost, kan je contact opnemen met de ombudsdienst.

De contacten met de ombudsdienst zijn vertrouwelijk. Samen bekijk je wat er mogelijk is om de klacht verder te behandelen. De ombudsdienst ziet erop toe dat je rechten als patiënt maximaal voldaan worden.

De ombudsdienst is via e-mail of telefonisch te bereiken van maandag tot donderdag tussen 08.30 en 16.30 uur. Je kan ook een afspraak maken voor een gesprek. Ook voor een tip, suggestie of compliment ben je welkom bij de ombudsdienst.

Feedback geven over onze dienstverlening kan nu ook snel en eenvoudig via een digitaal formulier:

Kunnen we je verderhelpen?

Katrin Deknock

Katrin Deknock

Ombudsdienst